BIO ASK ME THEMES HOME
Welcome to my blog: The Life of a Complete Bitch ♥ You can ask me anything, talk to me, or stalk me lol do whatever floats your boat man. This blog contains mostly shit I love; things my normal freinds don't know about me. On the real though I have like 1 friend so I don't know if I'm technically allowed to say I have friends lol. Ah, enough jibber jabber from me check out my shit and get to know me!
so I gave my nephew a set of avengers cookie cutters and last night they made some sugar cookies with them

sicilian-macaroon:

rangerkimmy:

most of them came out REALLY GOOD like

image

spiderman

image

hulk

image

and iron man

but then there’s…

image

captain amerihurr

I can’t BREATHE

(via ruinedchildhood)

Gif heart. Pictures, Images and Photosposted 5 days ago / 253,956 notes / reblog

Cause I’m a Brooklyn Baby ~
Gif heart. Pictures, Images and Photosposted 5 days ago / 40,990 notes / reblog
ruinedchildhood:

to make friends
Gif heart. Pictures, Images and Photosposted 5 days ago / 5,991 notes / reblog
ruinedchildhood:

me trying
Gif heart. Pictures, Images and Photosposted 5 days ago / 8,795 notes / reblog

dutchster:

society: dare to be different!
society: whoa not THAT different you freak

(via memphis-may-fuckyou)

Gif heart. Pictures, Images and Photosposted 5 days ago / 156,010 notes / reblog

worthyourweightinfanfiction:

circumcisions:

loudmouthed:

i wanna hav s*x

sax? ha ha right on

hit it bill 

image

I did not have saxual relations with that woman

(via memphis-may-fuckyou)

Gif heart. Pictures, Images and Photosposted 5 days ago / 311,072 notes / reblog

(Source: whiterainbows, via sexact)

Gif heart. Pictures, Images and Photosposted 5 days ago / 82,377 notes / reblog

(Source: sandandglass, via memphis-may-fuckyou)

Gif heart. Pictures, Images and Photosposted 5 days ago / 41,949 notes / reblog

wrathtotheindustry:

pandaspwnz:

notsosubtlegamer:

tattoo-queens:

skindeeptales:

Amazing scar covering tattoos

Tattoos can be for healing 

I may eventually do this with my elbow scar.

This post almost made me cry

Damn. That’s amazing.

(via memphis-may-fuckyou)

Gif heart. Pictures, Images and Photosposted 5 days ago / 158,760 notes / reblog

blackfemalepresident:

you deserve to be in a relationship with a person who doesnt make you compete for their affection and never has you guessing where you stand with them

(via sexact)

Gif heart. Pictures, Images and Photosposted 5 days ago / 39,362 notes / reblog

soujizz:

omg i just realized

theyre called pancakes

 because theyre like cakes

but you cook them

wait for it

in a pAN

image

(Source: continello, via officialwhitegirls)

Gif heart. Pictures, Images and Photosposted 5 days ago / 234,495 notes / reblog

avatardedpotterhead:

knowledgetrollop:

this is literally the most beautiful love story my god

i aspire to have this marriage

(Source: sandandglass, via ruinedchildhood)

Gif heart. Pictures, Images and Photosposted 2 weeks ago / 136,714 notes / reblog

adventure-to-an-escape:

unfollowfriday:

when you and your buddy are low on potassium

image

theshortgabbywiththebigboobs

Besties! Lol

Gif heart. Pictures, Images and Photosposted 3 weeks ago / 66,678 notes / reblog

vesley:

alpacabacon:

Like I’ve never gotten a sunburn in my life.

image

how about now

(via officialwhitegirls)

Gif heart. Pictures, Images and Photosposted 1 month ago / 184,364 notes / reblog
Nick Fleetwood's post on Vine →

My mom better watch out lol

Gif heart. Pictures, Images and Photosposted 1 month ago / 0 notes / reblog